ONT i halsen

Idag vaknade jag med värk i halsen och knappt någon röst.
Jag tog det kinesiska förkylningsteet och nu kan jag prata igen.
Men jag är fortfarande grymt irreterrad i halsen och går runt och småhostar.

Suck...

Pappa åkte hem idag=(
Det var jätteroligt att ha han här.
Verkligensuperskoj.
Idag åkte han, Sven och Anders på mellandagsrean till Umeå medans jag åkte till jobbet.

Jag har till imorgon på att bestämma mig om jag ska vara hemma i morgon eller inte.
Men jag vet itne. Just nu känns det ju bra.
Om jag tar en varm dusch ikväll, och dricker förkylningste så kanske det gör susen.
Och jag kan jobba i morgon.

Jag vill verkligen inte bli förkyld nu.
Jag vill inte!

I morgon jobbar jag delad tur.
Så då ska jag hem och sova några timmar så jag orkar jobba kvällen.
Om nu inte halsen är någe bättre.
KRam på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback