romantiken dog med elen...

Igår kväll när vi kom hem från Svärisarna(svärföräldrarna) så var det alldeles mörkt.
Jag åkte dit efter jobbet kl 2100.
Vi tände ljusen i köket och bar upp dem till sovrummet.
Tände värmeljus och vanliga stora ljus överallt.
La oss i sängen och Anders sa att detta är lite romantiskt.
Kysstes lite...
Sen sa det woooouuff och vi hade ljus
Varde ljus.
Anders gick upp och släkte allt , sa att: du ska upp tidigt och jag vill se på fotbollen...och gick ner och såg på tv'n.
Det var den romantiken det ;-)

aja...
Det var en underbar kyss, eller kyssar...
Och klockan var mycket så det gjorde inte så mycket

Nu på morgonen var jag uppe och gympade till blossom i 30 min igen.
Jag sov lite längre för jag "orkade" inte riktigt.
Ville hellre ligga kvar i sängen än skutta med blossom.
Men sen tänkte jag.
F*N Ellinor skärp dig.
Det är en halvtimme av ditt liv.
Visst det är skönt att ligga i sängen och det är söndag, men du ska jobba och skutta till blossom behöver du.
Du blir nöjdare med dig själv och lugnare på jobbet.
Så då gick jag upp.
Skuttade till Blossom var tacksam över varmt te en varm brasa och elektrisiteten.
Något som jag var utan igår.
Himla gott med varmt te till frukost när man inte fick nått igår....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback