pust


Detta skulle jag ha lagt ut igår...

Det är sisådär -20 grader celcius ute.
Hur mycket vi än eldar så känns huset kallt. BURR...
Så i natt ska vi gå upp o elda mitt i natten så det inte är svinakallt på morgonen.
Burr...

Idag har jag jobbat, varit hundvakt, gympat, gjort klart några kort, pratat med L och småstädat.
Thats it.

Jag gjorde det fatala misstaget att testa Blossoms medelpass på 30 minuter idag.
Det skulle jag aldrig gjort.
Jag är fortfarande på basnivå det är bara att inse.
Herregud. Jag låg mest som en rosa gris på mattan och flåsade.
Tänk dig att du ligger med fötterna nära rumpan. Sparkar upp ena foten och lyfter höften. Sen gör du sexton snabba höftlyft med foten i vädret.
Det gör jag ju INTE OM! inte för att jag klarade det.
Hennes medelgympa är jag inte redo för. Kanske i April.
Jag ska hålla mig till den lätta.
NÄr jag kan den kan jag gå över på medel.
Sen var det någon hemsk övning där man låg på armen på sidan med handen i marken och hävde sig upp och ner.
Det klarade jag inte ens en gång. Så jag låg och gjorde situps istället.

Idag ringde det en kvinna till mig och frågade om jag ville stå som representant på inbjudningarna på 10 års jubileet av 9orna 99.
Som är i April. (den 4e)
Jag tackade vänligast nej och sa att Lovisa kanske ville.
OH MY GOT det är 10 år sedan jag var 15 och gick i nian på blombacka skolan i södertälje.
Jösses.
Jag ska nog gå och se hur alla ser ut och vad de gör nu förtiden.
Det enda jag har lite ångest(läs mycket) är ju att jag är så tjock.
Men jag är i alla fall en lycklig tjockis.
Jag har världens bästa sambo, jag bor i ett fint hus på landet och gillar mitt jobb har en fin familj och bra vänner och vet vad jag vill med mitt liv.
Det är fan inte illa pinkat det.

Och nu hade jag tänkt lägga in en fin bild på mig ifrån avslutningen i nian. Men tji fick ni för anders dator är kaijko.
Han MÅSTE!!! Fixa den.
För jag måste bli klar med bilderna till H och G. Och de ligger på bildbanken i anders dator.
Suck.
Jag får väl lägga in en bild på hur jag ser ut idag.
Den vackra kvinna jag är=)

Så här såg jag ut i sommras.
Har jag sagt att vi har vacker utsikt från vårat hus=)

Kommentarer
Postat av: mamsen

Hej hjärtat!



Lantlivet är härligt. Här var det bara minus tio i morse. 16 grader inne när jag gjorde eld i spisen.



Älskar dig!



Kramis mamsen

2008-12-10 @ 15:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback