Nystart

Jag  har skuttat till Blossom nu 3 mornar i rad.
Det är cirka 3000 steg för en halvtimme med Blossom.
Det enda felet på skivan är att det är så dålig musik.
Men hon är ju kul i alla fall...
Igår var jag på återträff för kursen.
Himla skönt att träffa alla igen.
Känns som jag har fått en nystart.
Jag behövde det. Jag säger bara nananana nana( shania twain)


Det som är bra med att träna varje dag eller varannan, det är att jag är så himla pigg, vaknar 5,15 och tvingar anders att se mig skutta runt kl 05,34 till 06,07 på morgonen.
Och jag är mycket mera rörligare, inte lika stel i kroppen.
Jag känner mig inte som ett kassaskåp.
Jag känner mig ungefär som en ballerina till flodhäst. eller kanske en sjöko, de är smidig djur de.
Och nej, jag är fortfarande inte en säck med potatis.


Och mamma, pappa, morfar och någon annan som är intresserad spetsa örona nu( ögonen då) jag har gått ner....5kg sen oktober. Och NEJ jag kommer inte berätta vad jag väger och NEJ ni har inte med det att göra. Så sluta tjata.( detta gäller mest mamma och pappa, inte morfar, även om du är nyfiken)

Anders är ju som sagt varslad.
Det är 40 personer från Indexator som kommer att bli uppsagda.
och Anders är nr 9 på varsellistan.
Så nu vet ni.
Han har inget jobb till våren.
Här är artikeln om Anders jobb i VK ( västerbottenskuriren)

http://www.vk.se/Article.jsp?article=235717

Någon som kan anställa en skitduktig, driven, målmedveten, cnc operatör/tekniker?
Säg till mig jag har en sån hemma nämligen.
Han är superduktig på sitt jobb.
Och ställer upp i vått och torrt.
I know. Han jobbade tom en vecka in på sin semester för att företaget behövde det i sommras.
Har folk varit sjuka har han jobbat från 6,00-23,18 .
Hör av dig...



Kommentarer
Postat av: johanna

Usch, stackarn! Björns jobb har ju också sparkat halva sin styrka, det är verkligen hårt!



...men ni kommer att fixa det såklart!



och hoppa lite gympahopp åt mig också :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback