Jag och mina kilon.

Nu när jag har gått ner några kilon ( -6.7kg=)=) ) så har jag upptäckt något konstigt.
När jag såg mig i spegeln på jobbet( typ nyss) så insåg jag att istället för att ha två  jämnstora valkar när jag står upp.
Så har jag en som är STOR och så en som   är mindre aja det ser mysko ut i alla fall..
Och det känns mycket fulare än bara två stora!
Fast jag vet ju att går jag ner mer så kommer den där konstiga valken bara att bli mindre och mindre.
Och det gör ju verkligen ingenting.

Igår hade jag en superstressig dag.
Jag fottade två och kom inte hem föräns sent på kvällen.
Det vart ingen gympa med blossom men fem st chokladbitar. Ajaj...

Fast idag har jag gympat till blossom i 30 min.
Och det är skitbra.
För de senaste dagarna har det kännts lite motigt.
Jag har undvikit det, gjort det men undivikit det i det längsta.
Eller nja igår vart det ju inget. Jag hann helt enkelt inte. Prioriterade lite extra sömn på morgonen.
Men nu i morse, då känndes det kul igen att lyssna på Blossoms härliga garv och stöna och flåsa till armhävningar och situps, sidvikningar och sitta ner på "stol" och upp igen övningar.
Och det känns kul att det var kul igen...

Varit på utbildning inom facket.
Varit på utvecklingsamtal och börjat tidigare på jobbet. En tjej ville se sin sons lucia tåg.
Och så fashinerades jag av mina bildäck på magen.
Thats about it.

Och nej jag vill inte ha några kommentarer om bildäck.
Fortfarande för min egen skull.
Gärna uppmuntrande kommentarer det vill jag ha=)

Vet du vad jag längtar efter att gå på normala avdelningen och handla kläder. Inte på tjockavdelningen.
Det längtar jag efter.
Och fatta inom en överskådlig framtid kommer jag att göra det.
Och det känns skitbra.


Ja ni som läser bloggen det kommer bli mycket sånt i framtiden, fläsk, träning och viktnojja.
Jag har ingen katt att skriva om längre.
Så nu skriver jag om mig själv istället och Anders.

Anders med världens bästa humor=)

Och jag och mina kilon.

Mest jag och mina kilon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback