Grattis morfar på födelsedagen=)




Idag ska jag ner på stan och bara slappa en liten stund eller jag ska köpa finncrisp till Anders så han har till frukost.
Han har annammat mitt favorit bröd som sitt eget favoritbröd så nu har jag aldrig nått kvar när jag kommer hem.
Fast det är till han den här gången..
Lägga mig i badet.
Sen ska jag se om det finns någon tvättstuga och packa upp resterande kartonger som vi har hemma.
Jag måste ju tömma några rum tills på måndag=)
När Sven och Allan kommer upp hit och hjälper till.
Och hålla på med matten.

Jag har införskaffat mig ett till busskort nu. Inser att det inte går att vara utan.

Sven Då får du väl börja skicka skämten till mig med=) Jag kan ju inte veta att de är från dig när jag får dem av Jasmine=)

kram på er

image426

Grattis MOrfar på FödeleseDAgen

Kommentarer
Postat av: Sven Olsson

Det var två löss som bodde i
Kjell Lönnås mustasch. Det var väl i och för sig trevligt, men det var ett evigt
sjungande, aldrig en lugn stund.


En dag
orkade dom inte längre, så dom ringde till arbetsförmedlingen för löss och
frågade om ett nytt jobb.



- Det enda
som finns ledigt för tillfället är i Ricky Bruch vänstra armhåla, sa
förmedlaren.



- Vi tar
det, sa lössen. Efter några dagar ringde det hos arbetsförmedlingen
igen.



- Hej, det
är vi igen, har du nått nytt jobb åt oss? Ricky har börjat träna igen! Det är
varmt och kletigt och luktar svett på jobbet!
color=#000000 size=4>



- Vi fick
precis in ett nytt! Det finns två lediga platser på Lill-Babs mus. Ett
toppenställe! Mycket folk i rörelse, men rent och snyggt.



- Vi tar
det, jublade lössen. Efter några dagar ringde det dock på nytt hos
arbetsförmedlingen.



- Hej, det
är vi igen, har du nått annat jobb åt oss?



- Va,
trivdes ni inte hos Lill-Babs?, sa förmedlaren.

- Jo,
visst! Det var toppen, sa lössen. Men i lördags var det personalfest och nu är
vi tillbaka i Kjell Lönnås mustasch igen!

2008-02-08 @ 10:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback