nä jag har inte brummat själv än

Men på måndag då ska jag brumma själv=)
I bettan fram och tillbaka till jobbet.
Det ska bli så skönt att vara hemma på 20 min istället för 1timme och 5 minuter=)
hihi...

Jasmine, När får vi se de konstlade bilderna då?

Igår packade jag fyra kartongerna. Vek ihop och sorterade all nytvättad tvätt.
Så nu är nästan datarummet tomt.

Idag ska jag tvätta från 12-21.00 i båda tvättstugorna.
Tänkte tvätta soffklädseln och kuddar/täcken m,m...
Det är skönt att ha det gjort sen när vi flyttar blir det nog svårt att få det rent.

Jag ska nog försöka bli klar med köket idag.
Och klädkammaren.
Så har jag varit duktig till Anders kommer hem ikväll.
Ja inte för att han har åkt till jobbet än...
Men när han gör.

Var det du som skrev näst sista inlägget dagny?

Kommentarer
Postat av: svärmor

Ja det var jag,men jag älskar honom ändå.
vet inte vad som händer när jag skrivit avs.men den ändå faller bort.
kram

2008-02-28 @ 12:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback