Nu är det uppsagt

Träningskortet på iksu spa, lägenheten, internet, telefonen ska vi bara flytta på för den klarar jag mig inte utan.
Det är mycket som ska stå i när man flyttar.
Nästa vecka, på måndag, kommer det en kvinna hit och tittar på våran lägenhet.
Vi måste ju städa innan dess.
Förstår inte varför de inte kunde ta tisdagen istället.
Jag jobbar natt hela helgen och Anders kväll.
Det blir tight om tid.
På måndag ska jag släpa upp de första kartongerna från källaren och börja packa ner mina böcker.
Så att bokhyllorna blir tomma.
Vi ska börja att packa datarummet först.

Vi har varit på EM idag och tittat på tvbänk. Fast det blir mer en mediabänk.
För den vi har är för liten för min käre fästmans pryl-tokeri.
Den andra ska vi ha i sovrummet.
Anders ska inreda vardagsrummet och jag sovrummet=)
Det blir fint det.
Vi har lite argumentationer om färgen grön. Som jag gillar men inte han=)
hehe....
Vi får se hur det blir.

Mitt inlägg igår vart inte fullständigt. Konstigt. JAg hade skrivit mycket längre. Men jaja.

Snart ska jag till jobbet.
Jag gillar verkligen vårat nya schema. Det känns superbra. Fast vi på natten kanske ska få ett nytt till.
Då tar de bort 24 timmars passen och lägger till fyra nätter på 6 veckor.
Och det jobbar jag ju hellre en de där hästpassen faktiskt.

Det känns lite tråkigt att inte kunna gå o mysa i poolen vid iksu. Men jag har fått en ny löneförmån som känns jättebra=)
Jag vet bara inte vilket alternativ jag ska välja?
image403

Kommentarer
Postat av: mamsen

Oj vad fort det går. När blir flytten mitt hjärta.
Älskar dig

2008-01-12 @ 12:55:45
Postat av: Guess who

Pryl-tokeri, nej nu jävlar :P.
Vad ere du sitter å säger?! :)

2008-01-13 @ 10:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback