Idag har jag...

Idag har jag:
Tvättat två tvättar,
Torkat upp kattspya, det är andra dagen i rad han spyr nu.
burit upp alla kartonger som finns i lillasovrummet på nedervåningen till övervåningen.
Fottat en storspov,
fått in korten på datorn,
Burit in kartonger från köket på övervåningen till sovrummet på övervåningen.
Ordnat kartongerna i köket på övervåningen.
burit upp lite av hushållsartiklarna från köket på nedervåningen till det på övervåningen,
burit upp kökstolarna från nedervåningen till övervåningen, l
lagat chilliconcarne,
lagat laxknyten utan knyten.
sett det hagla och blixtra
åkit till jobbet.

Och det känns som jag inte har gjort någonting. Fast det har jag ju igentligen

jag är helt slut. Och har 8.5 timmar kvar att arbeta...pjuh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback