Inte mycket idag.

I morse brummade jag med bilen hem från jobbet. Det gick bra i alla fall i mitt tycke.
Jag vart lite nervös där vid E4 bron men jag tog mig ju ut i alla fall.
Jag har inte sett Anders mycket idag.
Han är ute i häggnäs och håller på med vardagsrummet.
Själv håller jag på att packa ihop det sista i köket.
Snart är det klart med.
Då ska det bara städas och städas och städas lite till.
Tja jag ska i alla fall tömma skåpen i köket idag.
Sen får vi se om jag orkar något med.
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Jezzi

Härligt att ni börjar närma er flytten! När har ni tänkt flytta ut för gott? Blir det när Anders kommer hem med nya bilen kanske?

2008-03-05 @ 07:11:47
Postat av: svärmor

Roligt att höra att du är ute "ensam" på vägarna,övning ger färdihet.
och slutklämmen av flytten närmar sig ser jag ,skönt när allt är klart.
Kram.

2008-03-05 @ 11:41:32
Postat av: Anders

Den körning börjar verkligen arta sig :P.
Snart kanske man tom vågar åka med utan att sitta med ena handen på handbromsen :)..hihi

2008-03-08 @ 06:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback