Köra bil brumm brumm

Jag slutade jobba kl 7.00 och vaknade oförskämt pigg av att Anders ringde runt ett tiden.
Senhar jag inte gjort så mycket idag.
Kört lite bil.
Ätit god kycklingklubba med ris, koktamorötter och sås till.
Legat och glötat mig i badet. Det är bäst att passa på när man har ett badkar att tillgå.
Snart är det slut med det.
Jag har gosat en hel massa med katten.
Fast nu har det lilla åbäket sprungit o gömt sig.
Till veckan ska jag ha bilen heeela veckan=)
Det ska bli skojsigt att ha makten vid styret eller hur man nu uttrycker det.
Och Jezzi: Det var till de olssons/nilssons som var involverade även skruttgubben till älskling som sitter i vardagsrummet och spelar fotboll...

image472

I got the power...nanananaaa....

I morgon ska jag hämta ut körkortet på posten....nanananaaaa....

image473

Puss på dig älskling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback