Från i helgen

Här kommer lite bilder från förra helgen när Jasmine sov över=)
image531

Vårat välstädade garage...*ryser* Anders och jag började att plocka i det medans Jasmine målade utsidan.

image532

Jasmine och hennes bil.

image534

Fredrik kom och såg på när Jasmine arbetade. Han åkte mc till oss nämligen...

image535

Mina lantstövlar, ett par arbetshandskar och övertröjan.
Det var varmt och jag klippte buskar och rensade i landet=)

image536

Vi skulle gå ner och titta i den mögliga sommarstugen och på ängen bakom så går det två älgar.
Det är det som ser ut som svarta prickar bredvid stugan.
och så är det anders som går på vägen till stugan=)

Det var helgen som var.
Ja fast på söndagen så rockringade jag ju med wiifit hos Jasmine o Fredrik och åt kladdkaka....

Kommentarer
Postat av: Jezzi

Bra bild på mig o Fredrik =) Den ska jag skriva ut o hänga upp nånstans, hehe

2008-05-15 @ 21:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback