Fredagen=)

Jag har fått blommor för att jag är världens bästa av Anders=)

image553

Igår åkte vi in till Umeå.
Och handlade på jula, plantagen, kjell o co, cleas ohlsson och ica.
Det vart fröer, en vattenkanna, en snurra med slang att sätta upp på väggen, en vattningsgrej att sätta på slangen, fröer, lite blommor, två bonsaiträd, en köttätandeväxt åt flugorna en annan mysko växt, blomjord, havsbottensten, osv...

image555
Den köttätande växten

image556

Bonsai och den andra mysko växten

image557

Den mysko växten.

Sen åkte vi till Jasmine och fredrik och såg den nyklippta pringle, så söt, han såg ut att vara valp igen,
sen åkte vi hem.
Vi hade en så bra dag igår=)

Kommentarer
Postat av: johanna

fina växter! jag älskar plantagen!

visst var tanten konstig...känns väldigt fördomsfullt att kalla barnen för "efterblivna"...usch! tänk om det är hon som blir min barnmorska? hjälp! vill ju ha en snäll och modern barnmorska, inte nån från 1800-talet!

Postat av: Mona

Var står lillplantan som du fick av mig då?! :) Fina växter ni köpt! Plantagen har man ju varit till rätt ofta redan! hehe, kram

2008-05-25 @ 01:23:03
URL: http://www.mon.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback