Jag har något pinsamt att berätta

Jag ska berätta något pinsamt.

Jag har TRÄNINGSVÄRK i magen och baken från igårs wiifittande eller vad man nu ska kalla det.
Jag tror det har med all rockringande jag gjorde.
Det var så fruktansvärt roligt=)

image513

Så här snygg såg ju inte jag ut när jag gjorde det.
Anders skrattade så han kiknade.
Men jag hade verkligen superkul.

Det är nog det roligaste tv spelet jag prövat.

Så det önskar jag oxå i födelsedagspresent. Fast jag önskar mig nog ett wii först.

image514

Här är en serie jag hittade om wiii fit på nätet.
Den är nog rätt slående.
Fast jag o Anders har blivit duktiga på att laga mat.
Men det har väl med att göra att vi bor så långt ifrån närmsta snabbmatsställe och att vi inte är i nerpackningstadiet längre.
Nu har vi tallrikar och knivar och gafflar att äta på=)

Kommentarer
Postat av: Mona

Wii Fit verkar kul, vi funderar också på att köpa det! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback