Jag ska bli Moster=)

Det ska bli så himla roligt.
De ska få skicka iväg nu till landet så Jasmine och Fredrik är gravida....
Undrar om de ska fira md champange.
Jag vet att jag har en flaska nerpackad i en kartong någonstans i köket på övervåningen.
Så himla roligt=)
image541

Och här är lite bilder från plockepinnandet.
Jag, Anders, Jasmine och Fredrik plockar plogpinnar en onsdagskväll.
Det är vårat vardagsnöje här på landet=)
Så de4t gjorde vi i onsdags.
Jag åkte skopa , Jasmine var i traktorsläpet och fredrik eller anders körde.
Eller sprang och plockade.
Jag sprang och plockade med så det så.
Jag var helt mörbultad på kvällen och så jobbade jag.
Oj vad trött jag var.
Fast samtidigt det var superkul.
image537

Jag åk traaktor(tänk norrländska)

image538

Jag ser verkligen överlycklig ut=) och tröjan som är Anders råkade jag ha sönder när vi skulle ha ut det supertunga traktorsläpet al'a anjo 1800 typ

image539

Här sitter jag i min skopa=)
Fredrik hade hand om snopinnarna på vänstersida och jag om de på höger sida som hade fallit ner.
Och Jasmine hade hand om dem som stog upp och var tillräckligt långa att kunna tas från traktorsläpet

jag har en jättefin bild på jasmine där hon ser ut som en bergsbestigare som just kommit till toppen med vind i håret.
Men eftersom den där blouttuuthdongeln fortfarande är borta så är det inte mycket jag kan göra för att lägga in mina egna bilder.
Dessas är från Jasmine=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback