Potatissättande och Jula

Idag så vaknade jag med ett ryck vid 14.30
Klockan 15.00 kom Anders och hämtade mig och vi åkte till Ica Kvantum på Kronoparken och handlade där för att han saknade att handla där sa han.
Han är lite söt min gubbe ibland...
Sen åkte vi till jula och handlade en potatisgrep och en kratta och en tvätt till bilen.
Sen åkte vi hem.
När vi kom hem stog Jasmine och målade i gamla huset.
Vi åt och sen somnade Anders i soffan.
Jag gick ut och satte potatis i landet.
Jag satte dem för grunt så när jag skulle kratta över jorden kom de upp igen så då fick jag gräva om på en gång.
Men men man lär så länge man lever=)
I morgon ska jag sätta resten av grönsakerna tänkte jag.
Jag har hur mycket rabarber som helst.
Så om någon vill ha är det bara att säga till...
Och så kom våran granne Andreas och hans son och hälsade på.
Jag har haft en supertrevlig dag måste jag säga=)

Kram på er=)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske man kan få rabarberpaj o vaniljsås nån kväll i veckan?? =).. jag lär dyka upp fler dagar....

2008-05-27 @ 21:35:38
Postat av: Mona

Vi kommer gärna och hälsar på när vi fått nya bilen!! :) Det blir under midsommarveckan, kram

Postat av: mamsen

Godmorgon gumman!

Ser fram emot att du tar fram en rabarberpaj ur frysen när jag kommer.
Kramis mamsen

2008-05-29 @ 07:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback