Wii, sekatörer och älgar

image510

Nu är all den här snön borta.
Och det är gräs och barmark nästan överallt.
Jag har gått i mina kortare byxor idag har fått hjärnsläpp så jag kommer inte ihåg vad modellen heter. när man var liten kallades den piratbyxor nu har de döpt om den till nått nytt.

Vi, jag och Anders, har varit ute hos Jasmine och Fredrik och Firat Jasmines födelsedag.
Vi fick kladdkaka och singoalla och  så spelade vi wii och hennes födelsedagspresent.
som jag kan tala om var väldigt rolig.
Så det vill jag gärna spela igen.
image511
De var här igår Jasmine o Fredrik. Fredrik bara en stund och då låg han mest på gräsmattan och såg på när Jasmine målade garaget.
Själv så har vi börjat plocka ut garaget. Tänk så mycket skit folk har. Och jag är inte ett dugg bättre själv.
Och sen så gick vi hårt åt på buskarna. Alla utom tre vart beskärda.

Jag har även kämpat med en yttepyttebit med jordgubbslandet.
Det är hemskt. mossa och gräs överallt.
Så det tar tid o få bort.
Men men....
Rabarberna har i alla fal kommit upp i massor helt otroligt.

Det som var väldigt koolt igår var när vi, jag , Anders och Jasmine skulle ner och kolla innuti det mögliga "sommarhuset" som ska eldas upp så var det två elgar som gick nere på åkern, eller ängen.
Typ bara några meter ner. hur koolt är inte det?
=)
image512

Om ni tittar noga så ser  ni älgarna inne i skogen. Ca 15 meter från bilen för en månad sen=)




Kommentarer
Postat av: johanna

haha! ja, det är Björns robot! fin va?

både min morbror och hans partner hade HIV, ansgar dog 92 och georgi (morbror) dog 97, väldigt sorgligt men ändå den finaste kärlekshistorien.

Postat av: Jezzi

Wii va grymt =).. jag gjorde en ny test.. o hade gått ner 0.4 kg..=) Så det här kommer jag fortsätta med.. haha.. dessutom va min Wii-ålder numera 38 år...=) Taaadaaaa..

Bock o tack för världens bästa födelsepresent :)

2008-05-11 @ 20:34:45
Postat av: Mona

piratbyxor heter det väl fortfarande?! Ja, visst är det kul med Nintendo Wii?! Vi har också ett här hemma! kram

2008-05-12 @ 11:14:59
URL: http://www.mon.zoomin.se
Postat av: Anders

"Highwater" heter det väl nu för tiden? ;)

2008-05-12 @ 13:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback