bästa pojkvännen någonsin=)

Idag klockan 10.00 ska jag på informationsmöte om starta eget kursen.
Jag tar det lugnt och satsar fast i lagom takt=)

Det ska bli grymt spännande.

I helgen jobbade jag och jobbade lite till.
I lördags bar vi in lite ved och igår när jag kom hem från jobbet så städade vi hela nedervåningen.
Eller jag städade köket.
Anders hade redan städat och gjort så fiiiiiiiiint i vardagsrummet hallen och svens rum.
Det är så att man får en tår i ögat.
Herregud jag kännde mig som världens mest uppskattade människa när jag kom hem.
Ska ta kort och visa hur fint han har gjort det.

Sen på kvällen vart det hemmagjorda klyftpotatis, kycklingfilé och kokta grönsaker med hemmagjord aioli till.
Och saft, en jättegod lime saft.

Så jag kännde mig jätte uppskattad.

Nä nu ska jag äta frukost, sätta i motorvärmaren och snart puttra iväg med bettan intill vindeln, för det där mötet...

Kommentarer
Postat av: Sven Olsson

Vad bra att det är städat tills i helgen.

Jag tänkte frågaom det går bra att jag sover hos er natten mellan lördag och söndag?

2008-11-17 @ 10:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback