Bra dag

Idag är första dagen på jobbet.
Det är fruktansvärt skönt att vara tillbaka.

Även fast det var superkul att vara på kursen, hade gärna stannat kvar en månad till.
Så var det jätteroligt att träffa min brukare och mina arbetskamrater.
Har saknat dom.
Även om vi är ett nytt gäng.
Så är vi ett fantastiskt gäng.
Och min brukare är så fin med.

Jag är på bra humör idag.
Lite lycklig.

Jag har tagit tag i hemsidan själv.
Eftersom herr sambo inte behagar göra hemsidan klar så gör jag en egen.
Bära eller brista.
Och jag tycker faktiskt att den blev jättefin.
Är ju inte klar med den på långa vägar.
Men en bit på vägen måste jag säga.

har kommit på att jag bord trycka upp vesit kort med för att ge ut till folk.
Så snart är väntan över och den går att klicka på=)
hihi.

Nä nu ska jag ner och dricka te

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback