jul söndag

Jag fattar inte alla dessa julshower, som de gör reklam på tv´n för, varför, varför när de uppträder på söndagsmorgon på 4an ska de sjunga engelska julsånger.
Jag hade sett så mycket fram imot att höra jul jul jul strålande jul och så sjunger de a prayer, vilket ioförsig är jättevacker men jag längtar efter att höra svenska julsånger, gläns över sjö o strand, nu är det jul igen, hej mitt vinterland, und zu waiter...
Men nej det är merry xmas för hella slanten.

Jag har sovit väldigt gott i natt vilket är superskönt och så håller jag på med hemsidan för fullt.
Fortfarande.
Men nu är jag snart klar.

Jag ska på en starta eget kurs på måndag kl 10.00 för att se vad jag ger mig in på.
Ska bli väldigt spännande.

Idag ligger snön vit över hela Vindeln det har snöat i några dagar nu.
Jag ska fotta i morgon har jag tänkt mig så ska ni få se det vackra vita...

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback