Kalamara oliver

Jag har aldrig tyckt om Oliver, eller jo dom som fanns på klassresan i Lettland och när jag var i grekland.
De var supergoda.
Och idag när jag gick runt på Konsum i Vindeln hade de importerade kalamata Oliver från grekland.
Och jag var bara tvungen att handla en liten påse.
Och oj så gott.
Väldigt gott.

Idag skulle vi göra en massa saker( städa, fixa diskmaskinen, börja med matten, ställa oss på crosstrainern, gå på promenad, bära in ved) men istället så vart det inget av det.
Det regnade och vi bestämde oss för att ha en mysig hemma dag bara ligga i soffan och slappa.
Man kan behöva sånt med.

Jag tror jag ska ner och se på film nu och ta mig en grekisk oliv.
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback