Lösa sig och roligt

Jag har nu jobbat

torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag, lördag, söndag och i morgon måndag.
Men sen är jag ledig i två dagar=) =) =)
Då ska jag till Petra och fotografera hennes familj. Ska bli svinaroligt.

Sen flyttade ju svärfpäronen upp i går. Så kul=)
Så vi har varit hos dom och ätit middag och sen kom dom och såg på film med oss.
Så bra med=)

Jag har gått in i en positiv sväng även om min käre Anders kommer att bli varslad
Nr 9 av 37 så han ryker...
Jag hoppas att han får jobb på en gång.
Men på nått sätt känns det ändå ja jag vet inte som att allt kommer att lösa sig=)
Äsch jag är väl bara positiv....

Kommentarer
Postat av: mamsen

Det löser sig. Det vet du! Bara ni tar det lugnt!

Kramis mamsen

2008-11-24 @ 10:15:39
Postat av: MF

Jag vet inte riktigt hur schemat där uppe ser ut men troligen är det 5-6 dagar i veckan som gäller och är jag ledig så är det nog måndag tisdag..men omöjligt är det inte, ska se hur det passar med hennes schema =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback