Modiga jag

Nu har jag gjort något som jag nästan blir kräknervös över.
Jag har ringt till en vilt främmande människa.

Jag fick ju följa med en fotograf på ett bröllop i sommras som reachers för att se om jag verkligen ska satsa på detta med fotograferingen som jag verkligen vill göra nu.

Bygger hemsida. eller jag bygger gallerier!
Anders ska göra hemsidan även om han tar evigheter på sig.

Ja men i alla fall.
Jag tänkte att hon måste ju få se bilderna som jag tog, eftersom jag inte får sälja dem, för hon fotografen, så kan brudparet ju få dem.
Hon vart jätteglad=)
Superroligt.
Så jag får använda bilderna på min hemsida=)
Och jag ska ta kort på deras barn=)
Fabulouse!

Ibland är det super att vara modig=)

haha=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback