Quantum of Solice

Igår var jag och Anders på bio.
Vi såg på nya bondrullen, Quantum of Solice.

Jag tyckte den var sådär, väldigt rörig och jag fattade inte riktigt vad den handlade om.
Eller jo, den handlade om att spränga upp så mycket saker och jaga varandra i snygga bilar och visa halvnakna kvinnor och män i 2 timmars tid. Och ja en bondbrud dog en överlevde, precis som vanligt.
Det var vad den handlade om.
Och de måste ha ställt in skärpan fel på bion. För vi har mycket bättre bild hemma, ja jag erkänner jag har blivit bortskämd med fantastisk bildkvalitet sen vi skaffade projje och blue ray.
Men på bio förväntar jag mig bra ljud, bra skärpa och bildkvalitet, poppcorntugg i bakrunden och ett och annat slurp från cola behållarna. Inte suddig bild och caffelattedrickande från raden framför.

Vi gick på bio kl 13,30 har nog aldrig varit på bio så tidigt någon gång.
Var rätt skön tid att gå.
Vi var typ 38 i hela biosalongen.
Och jag vart kändisstucken han sverker från plus var där.

Men lite romantiskt var det ändå för vi satt och höll varandra i handen nästa hela filmen, jag vet inte om det var för att Anders frös eller för att vi ville hålla varandra i handen.
Jag tror på alternativ nr två.

Men mysigt var det i alla fall....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback