Godmorgon det är kallt men soligt

Jag vaknadet 07,55 i morse ( en söndag) hur panschis varning är inte det.
Ska tilläggas att jag och Anders gick och la oss innan 22.00 igår...
Han skulle upp och jobba kl 6.00 men jag var så förfärligt trött så jag orkade inte ens vara uppe och se
eurovisiondancecontest finalen.
Suck...
Hur gammal är inte jag igenligen?

Nu sitter jag här i alla fall och det är kallt som attan.
Men jag vet inte om jag ska duscha först eller gå och hämta in ved för att elda med.
Jag vägrar ta ur förådet nu när jag är klar med den lilla delen och har börjat med den stora delen av förådet.
Jag funderar på att gå ut idag ( eller åka ut) och fotografera lite höstbilder.

Just nu ligger antagligen min barndomsvänn( vi träffades ju trots allt när vi var 13år för första gången, gick i samma gymnasieklass) Johanna och kläcker ut en liten bebis.
Jösses så spännande.
Jag hoppas verkligen att allt går bra och när vi åker ner i november så vet du ju vem som kommer och hälsar på för att se på underverket...

Ja jag ska nog ner och elda först och duscha sen.
Det är ju  is på rutorna varje morgon nu.
Hösten är här och vintern i antågande.
Och jag hoppas veden räcker i vinter.
Men jag tror inte det...

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback