röda naglar

Vi var ju till Umeå igår.
och medans Anders provkörde den lyriska mc'n.
Jag har faktiskt inte sett han så glad på länge.
Så gick jag och Johnny till rusta.
Jag skulle köpa nagellackbortagningsmedel.
Men kom hem med allt utom det.
Jag köpte hårfärg, djupröd, ska färga mig i morgon har jag tänkt mig.
Halsduk och vantar.
Och ett nagelack av märket Janehelen. Och  vad bra det är!
Helt seriöst.
Alla nagelack brukar alltid flaga på mindre en en dag.Det spelar inte någon roll vilket märke. Om det är lyx eller budget.
Men det flagar alltid!
 Det har  inte janehelenlacket gjort.
Det var lätt att aplicera och täckte superbra.
Så nu går jag runt med röda naglar och känner mig superlyxig.

Anders undrade vem jag gjorde mig fin för igår när jag målade naglarna.

Jag har inte målat naglarna sen jag flyttade upp nästan.
Har ju jobbat inom vården så...
Men nu på nya jobbet så har alla nagellack.
Och det känns superskönt
För då kan jag oxå ha det.
vackert.
Jag måste nog åka till Rusta och köpa in mig på fler färger.
Åtminstone rosa och vitt och pärlemor...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback