Tappetserar mys

Nu har vi tapetserat klart, Jag var förste limmerska och tillskärare, han satte upp dem på väggen. Med en del svordommar i ett krångligt hörn. Anders har lagt in golvet och listerna i det blivande datarummet med.
Det kommer bild senare.
Och ja vi tappetserade och ja det gick jättebra. så nu klarar vi allt.
"kan man tapetsera ihop så klarar förhållandet allt" eller vad de nu säger de vise

Igår var jag till Umeå och köpte min korg för strumpor och ett stopp till röret. Även om det visade sig vara fel stopp.
Så nu måste vi tillbaka.
Suck.

Vi hade en riktigt mysdag eller Anders la golv och lister, jag städade hela nedervåningen och tog ner det pissgula duschdrapperiet som fick mig att vilja kräkas varje gång jag gick på toa( förlåt mamma, men det är verkligen inte vackert, men tack för det, för det behövdes) så nu hänger det ett plommonliladuschdraperi där istället.
Och det ser tusen gånger bättre ut en förut.
Jag tvättade även en maskin igår.

Och kom hem med lunch från bredbar, fast nu heter det launge eller nått. De har de godaste parma/mozzarella salladerna i hela världen.
Och Anders lagade så god middag.
Fylld lövbit med potatisgratäng och fetaostsallad.
Mums.
Fast sen fick jag ju ont i magen. Det var väntat. Ost och potatisgratäng går inte ihop med min mage rikgtigt.
Men det var det värt. För det var fantastiskt gott.
Han kan när han vill min hubby.


Fantastisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback