Jag skämms

Det är nästan så att jag skämms men bara nästan.

Jag köpte en bok på bokrean av chicklit författaren  Sophie Kinsella, för jag har hört att hon ska vara i samma klass som Marian Keyes.
Men jösses, så läser jag baksidan idag.
Och det står inte ett skvatt, nästan, om vad boken handlar om.
Men det står att Filmrättigheterna är köpta och kate hudson är påtänkt för huvudrollen.
Ska det vara någon merit eller?
för hur läsvärd boken är?

Jag fattar inte hur det är relevant än, jag skämms, tur att den bara kostade 29 kr.
Stackars författare som måste ha ett dragplåster av att den kanske ska filmas och kate hudson kanske ska vara huvurdollen i den möjliga filmen.
Så boken är inte så bra att  informationen om innehållet skulle räcka....
nä nu ska jag sova och kurera mig själv mot min förkylning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback