Hemlighet



Min älskade kusin har en hemlighet



En hemlighet som hon är hemskt glad över och nervös och
Överlycklig, jag med. Jag är så hemskt glad för hennes skull.
Som hon har sagt att jag får skrika ut över världen nu=)



HON ÄR GRAVID=) =) =) =) =)

Det är helt fantastiskt.
Min älskade Kusin ska bli mamma.

Mamma Nathalie.


Det är en 18 veckors bebis i den magen nu( när jag tog korten var hon i vecka 13 tror jag)
Vars hjärta pickar hårt och mår bra.

De har berättat nu för alla vänner så nu ville hon se några kort sa hon när vi pratade i telefon idag.
So here it goes

Kommentarer
Postat av: Kristin

Fint det blev :) tror du jag glömt dig, icke :) vad har du för kamera och roar dig med?

Postat av: Anonym

Jätte fint! gumman. du är enormt duktig på att ta kort. jag brukar ju inte bli speciellt bra på bild.

2009-09-25 @ 20:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback