idag

Jag jobbade mellan 7 -16,00 idag och längtade hem till smörgåstårtan som sven skulle bjuda på.
Döm om min förvåning när det blev helstekt kyckling med kinaris istället.
Fast det gör inget det var grymt gott och smörgåstårtan blir det senare.

Sen fikade vi ute.
Jordgubbar med grädde och vattenmelon.
Vet du hur himla skönt det är att sitta utomhus och det inte regnar!
Det var uppehåll. Det har riktigt stått som spön i backen idag.


Vi har fantastiskt goda jordgubbar här.
De är helt otroligt goda.

Sen har bären börjat komma i min misskötta trädgård.
Jag önskar att jag hade gröna fingrar.
Men tar man tom kål på en kaktus så är det bara att inse fakta.
Grönsaksland är inte för mig

.


Kommentarer
Postat av: ida

Hej! Nu är jag hemma igen efter mina semester-äventyr, och går mest bara hemma och skrotar,så jag tänkte höra om du vill hitta på någoy nån dag? ta en fika på kvarn eller så... kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback