min sommar


Sett fanta få ett halsband som det hänger en boll på.Hon  är mycket glad

Bilderna är inte i kronologisk följd.



Jag hängde med Cicci, Stoffe, Johnny och Sven

Cicci det var underbart att träffas efter alla dessa år. Riktigt helande.




Jag träffade Maria och skrek hej till Strump genom ett fönster på bilen
Superskoj.


Som fick en liten mössa och tröja till guldplutt*n i magen när den nu vill komma ut=)



Jag träffade min älskade kusin. Längtar tills nästa gång


'
Jag träffade
johanna med sin lilla familj. De är inte lika alvarliga som de ser ut.
Serverade gudomligt te i jättesöta koppar och jag vill hälsa på mera oftare!



Träffade Malin på en glass vid maren. Även fast jag knappt kunde gå jäkla ballerinaskor.
ALDRIG MER! ALDRIG MER!
Jag har slängt dom och nu går jag runt i underbara sandaler från Torsby.
De har skor som passar mina fötter.



AnnCathrine som förstår mig så väl. Hon är en fantastisk väninna.
En av mina äldsta faktiskt.
Det är bara Nathalie som jag har kännt längre.


Flög drake och kastade frisbee



Såg Jenna bli sex månader =)


Umgicks med världens bästa morfar! Här var vi i karlstad dit mamma ska flytta nu i september



Har läst tantsnusk så det rinner ur örona på mig. Blir nog inget mera sånt på fyra år nu.
Jag kommer att ha annat att läsa



Sett på mamma när hon läser stig larsson på torpet



Träffat pappa och sett på hans land



Varit på torpet




Varit på dop. Gudfar Göran och Simon



Gudmor Ellinor Och simon som ser ut att börja nysa I bakgrunden är Min fina kusin Ricky



Jag åt middag hos min Faster Ruth och  farbror Leif



Far och Son man ser likheterna i uttrycket va!



Från Vänster: Göran, Malin , Jag, Faster Tina, Jannicke, Ricky, Jessica och Martin längst fram



Var i Huddinge och Hälsade på Suzy



Träffade Lisa och Pär i Sumpan och åt lunch


Det är ungefär min sommar, fast än är den ju inte slut

Kommentarer
Postat av: Anders

"Har läst tantsnusk så det rinner ur örona på mig."



Hoppas det bara rinner ur örona? ;)

2009-08-10 @ 09:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback