Noliamässan

Ett pass kvar sen är jag ledig i tre dagar=) Wihoo

Idag har jag källsorterat en massa skräp och sovit till tio vet du hur skönt det var.
I morgon ska jag upp vid fem tiden.
Mindre skönt.

Men sen ska jag ha sovmorgon i tre hela dagar.
Fantastiskt är det

Jag kommer inte gå på nolia det här året heller.
Det måste vara något magiskt med mig och noliamässan.

Noliamässan är Norrlands största mässa som hålls varannat år i umeå och varannat år någon annan stans, för er som inte vet, och har allt från traktorer och  skogsbruksmaskiner till sexiga underkläder och smink.

Japp allt som en norrlänning kan behöva en tangatrosa i skogsaverkningsmaskinen.
Hur sexigt som helst. Finns på nolia.
Senaste skotern och hemmagjorda smycken japp går att ordna.

Men jag missar alltid nolia.

Första året så var vi i sthlm, andra gången de var här så var jag i värmland och i år så ville inte bilens ruta åka upp så det var bara för mig  att åka hem.
Den är lagad nu.

Anders och hans päron syskon och svåger de gick på den men jag som ändå skulle jobba åkte hem och städade istället.

Fick ett åååh vad fint det är och vad duktig du har varit, älskar dig massor sms av älsklingen( det var inte exakt skrivet så men ja ni fattar mer manligt skrivet)

Så nolia och jag är nog dömt att misslyckas.

Kanske om två år eller nått.

Kommentarer
Postat av: ida

Hej! har tyvärr fått förhinder och har inte möjlighet att ses idag, men du kan väl höra av dig med ett förslag när du är ledig o så :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback