Vanor

Idag har jag och Anders först morgontränat och sen varit på morgonpromenad innan frukosten.
Vi gjorde lika dant igår.

Det är så himla skönt och jag förstår inte varför det är så svårt att göra nått så bra till en vana?
Det är så himla härligt och gå dom där 4km med hund och sambo.
Och ändå har man så svårt att pallra sig iväg de flesta dagar?

Men nu har vi varit iväg två  mornar i rad.
I går med Daisy och Jenna.
Idag med Jenna. Daisy och Fanta har åkt hem till sig.

Men oj vad jag är otränad och mina stackars vader.
Jag har stretchat ordentligt idag.

Hur får man en vana?
När blir promenader en vana?

Kommentarer
Postat av: Jezzi

Någon sa till mig att efter 20 dgr har det blivit en vana, så håll ut!! :)

2009-08-11 @ 10:58:14
Postat av: Sven

Om man gör samma sak i 21 dagar så brukar man fastna i det( bli en vana).

gäller tyvärr inte när man skall sluta med något, t ex sluta röka eller sluta äta godis.

2009-08-11 @ 15:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback