Årets bästa

Årets köpstopp: inga fler dvd skivor


Årets samarbete: mellan mig och min fästman

Årets "man ska aldrig säga aldrig": jag klarade av matte b och skaffade ett nytt husdjur

Årets citat: "Gör nått åt det då"

Årets nej, nu får det faktiskt vara nog:Matteb traglandet

Årets vuxenpoäng:

kommit på vad jag vill med mitt liv, börjat studera till det och åker 218 mil en helg i månaden för att lyckas med det jag vill göra

Årets hä ä som hä ä:( norrländska) väldigt kallt


Årets frisyr: axellångt med lugg

Årets frågetecken: hur refererar man till kurslitteratur?

Årets utropstecken: Att jag kom in på universitetet i Växjö och faktiskt tar mig dit en gång i månaden

Årets "aj, det gjorde ont": när jag tatuerade in min ros

Årets motion: promenader med doggen


Årets tidning:Kamera och bild eller kattis

Årets beroende: te med honung i vanligt te inte med massa konstiga smaker
Årets mest använda ord:
ija

Årets stövlar: gårdstövlarna är bra i alla väder speciellt på vår gård=)

Årets klokaste födelsedagspresent: Jenna


Årets kvällsvälling: diverse bloggar,

Årets tack och lov: att vi är en underbar liten familj, jag, anders och jenna

Årets sommar: södertälje, kompisar, värmland, släkt och kompisar, hemma , anders jenna jobb

Årets arvegods: fårskinnsfällen från pappa, den som jag hade som liten

Årets rensning: alla mina kläder som jag inte kan ha eller inte vill ha, cicci vart en sopsäck kläder rikare=)

Årets renhistoria:att jag såg en renskock i juli på väg till jobbet ca 25 st, höll på att krevera av renångest

Årets sommarpratare: Anncathrine

Årets släktchock: Att jag blev gudmor till simon och att min älskade kusin är gravid

Årets klädesplagg: lila tunikor

Årets mest obesvarade fråga: Varför har jag så svårt att göra färdigt ?

Årets humor:
Jennas tokerier

Årets "nämen, till mig? Så generöst": Alla julklappar och födelsedagspresenter och all omtanke från fina vänner och älskade personer

Årets lärdom: Köra traktor och ploga, även om det innebär att man kör på tom tank =/

Årets coolaste unge:
Simon

Årets sorgligaste: Estrella som blev sjuk och dog


Årets sjaltips ja, sjal inte själ: Min fina sjal från esprit som jag fick av anders i julklapp

Årets fynd:

gratis te på tåget

Årets julklapp: precis allting jag är så himla glad och nöjd över mina klapar

Årets lyxproblem: att äggkokaren är så grymt jobbig att städa

Årets snyggaste nagellack:
återkommer har fått en hel drös nya nu i julklapp serru

Årets bästa: Jenna och Nathalies graviditet och min fina tatuering=) Att toan inte är pissgul längre

 

Sen kommer jag med en årskrönika med men den kommer i januari=)


Kommentarer
Postat av: lennart

Verkar vara svårt att tvätta händerna när man kissat på din toa :-)

2009-12-27 @ 15:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback