stl 37

jag har alltid önskat att jag har mindre fötter.
jag gillar mina fötter och tycker att dom är rätt snygga på skalan för "om fötter kan vara snygga" men jag har alltid velat ha en storlek 37.
Fatta att ha en storlek 37 i storlek och kunna köpa märkeskor på rea eller provmärkeskor.
Sånna som bara har gjorts i en modell och är i storlek 37.
Dom gör nämligen bara kollektionskor i storlek 37. I danmakr i köpenhavn finns en hel butik med sånna modellkollektionskor som alltid har rea.
men där kan inte jag handla( okej distansen är väldigt långt från vindeln till köpenhavn men det hör inte hit)
På reor finns det alltid skor kvar i storlek 37 eller i storlek 40.
Men nästan aldrig i 39. Som mina fina fötter har.

Man får slåss för att hitta skor i 39.

men man får vara nöjd med det man har.

märks det att jag istället för att plugga har tittat på skor.

fy på mig.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kan säga dig att på rean finns inte strl 37 kvar. Inte på de skor som jag skulle vilja ha iaf. Det handlar nog bara om att vara ute i rätt tid!

2010-01-01 @ 21:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback