En bra dag

Igår var jag, Älsklingen och Dagny till Umeå i 6 timmar.
Jag handlade nya frukostskålar i mindre modell. Vita, fanns inga svarta.
en aschett och potatiskalare som inte skalar av en knogarna, två rottingkorgar att ha saker i, en knivslip och servetter, mat för en månad.
Jag var helt slut när jag kome hem till Svärisarna och la mig till rätta i en av deras fotöljer med en harlequin och försökte kurera min mensvärk och huvudvärk genom lite bra kärringporr och stänga ute allt ljud från familjen olsbo.
Vi fikade semlor hemma hos dem och sen åkte vi hem till oss alla fyra.
Där vi åt supergod middag sen såg vi på nyheterna och svärisarna åkte hem.
En jätte bra dag.=)

Kommentarer
Postat av: Mona

En utmaning finns i min blogg, ha en trevlig helg

2009-02-28 @ 18:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback