En skön lördag

Åh idag har jag städat lite på övervåningen.
Gjort ett matteprov och lagat hemmagjorda pitabröd.
Och oj vad gott det blev även om det inte vart någon luftfick i mitten.
Men det är alltid gott med färskt bröd.

Älsklingen har bytt ut ljuddämparen och avgasröret som trillade av häromdagen på bettan.
Hon är snart som ny den lilla tuffingen.
Har ny backspegel, ny ljudämpare och avgasrör, nya lampor fram och bak, påfylld med glukos och spolarvätska även servostyrningsoljan är påfylld.
Så nu är det bara bakrutetorkare och reflexen fram som ska bytas så är hon som ny min lilla trotjänare.

Ja sen fick Anders sig en omgång av massage av nacke huvud och axlar.
Fjomp!

Sen såg vi på melodifestivalen och comedystore och nu har vi nattsurfning.
En super lördag alltså=)
Jag gillar att faktiskt vara ledig på helgerna!

Helt fantastiskt. Från att jobba 3 av fyra helger i månaden till att jobba 2 helger på fem veckor.
Det är lyx.
Riktig lyx. Igentligen skulle jag bara vara ledig på helgerna.
Men jag kommer väl dit om ett tag hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback