Jag har renar på tomten

Jag klarade spinningen igår.
Det märks att det var ett tag sen jag spinnade och ett antal kilo saknas.
Självklart var jag störst i gruppen alla andra var som pinnar.
Precis som jag förväntade mig.

Idag har de ( jobbet) varit ondskefulla mot mig och skickat mig till previa för att se om jag har ett tbc vaccin som fungerar.
Och jag tyckte så synd om mig själv så jag köpte physallis som tröst( kinesiska körsbär) de slår vilken chokladkaka som helst.
Så nu har de stuckit mig med en stooor spruta och ont gjorde det.
Ska tillbaka på torsdag och då får de se hur det ser ut.

Jag har även blossomat idag igen skönt att klara av det nu när häcken är gulgrönlila istället för blåsvartlila.


Åh åh Största nyheten.
Vi har renar på tomten.
Jag vet bara stockholmare blir överexhalterade över renar.
Men sjutton fatta jag har vilda djur som jultomten kör klappar med på TOMTEN!
Hur coolt är inte det!

Ge mig ett par dagar så svär jag säkert över dem=)

Kommentarer
Postat av: Annette

klart du klarade spinningen !! det visse jag väl !varför skulle du inte göra det ? när kommer du och tränar med mig tro då ?? kramiz Annette

2009-02-11 @ 08:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback