Sey okey

Jomenvisst haha norrländskan i mig trillar fram ungefär som värmländskan i mig tar över med jämna mellanrum och Anders tjuter vi är inte i VÄRMLAND NU.
Nä men det är inte så lätt när man har flera dialekter i sig och när jag är trött ja då kommer den smygande.

Igår så hade jag ont i häcken vi åkte till vårdcentralen med anders huvud och han ska få nån remiss till NUs istället.
Sen passade vi hundarna och jag fick typ tokryck och städade vardagsrummet.
Det är nog hela gårdagen.
Tvättade en tvättmed men men.
Jag hoppas verkligen han blir frisk snart.

Det är inget roligt när han bara ligger o sover och okuperar soffan, jag tycker han kan okupera sängen om han ändå bara ska sova men se det vill inte han för då kan han inte se på tv när han vill.
Så igår låg han och snarkade under tiden jag såg på tvn.

Vilken dag.

Jag ringde till spinningen och frågade om jag kan gå någon annan dag och det får jag gå om det finns plats så a tt jag får rätt antal gånger på spinningen.
Och det är ju sey okey typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback