Spinning är kul

Idag har jag jobbat, varit på personalmöte, hälsat på svärisarna, fått middagen serverad av Anders , spinnat och duschat.
I den ordningen.

Jag är trött och inte nöjd  jättenöjd med mitt schema.
Men vem blir det igentligen.
Alla verkade mer eller mindre missnöjda och grymtiga värre.
Men men det blir väl bättre nästa gång.
Det är väl det önskeschema är till för att bli nästan nöjd.
Jag fick flytta en helg och lite annat.
Men men.
Nästa gång ska jag lägga på mina vanliga helger de jag har på grundschemat.
Om det nu inte inträffar något dunderroligt de helgerna.
Vi kanske ska göra om grundschemat bra tycker jag.
Mitt kan bli bättre. Jag har en vecka när jag bara jobbar kväll utom ett pass.
Så det skulle sitta fint att blanda upp dagar och kvällar lite mera.


Jag fick i alla fall en dunderkram och jättepuss av älsklingen när jag kom hem.

Väldigt skönt.

Spinningen gick mycket bättre märks att jag blir starkare för varje gång.
Idag var vi alla där.
Vi är 11 stycken i ett litet rum bredvid skjuthallen så mitt i allt kan det säga pang ibland.
Fast spinning är kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback