På bättringsväg

Så här ser jag ut nu=)
Jag har fått tillbaka mina kindben.
Jag känner mig superfin idag.
Det är första gången jag sminkar mig på en vecka dessutom. Det är bra det betyder att jag håller på att bli frisk.
Även fast jag fortfarande använder min näsprey och kråkan krax inte har flyttat ut från min hals än.
Jag ska jobba på måndag i alla fall.
Jag längtar=)



Haha på ena bilden ser jag skitglåmig ut och trött och sur och den andra jätteflottig, jag har nyss smort in mig med ansiktskräm.

Det är konstigt jag känner mig mycket sexigare nu än när jag träffade Anders och var betydligt mycket smalare.
Konstigt va?
Det kanske är så att jag gillar mig själv mera nu=)

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad härligt att du har lyckats gå ner så mycket i vikt, grattis! =) Du är jätte fin!

Kul att få följa din blogg, att få veta vad som händer i ditt liv nu när vi inte jobbar ihop längre. Vi får se till att träffas snart så jag får beskåda ditt nya smalare och snyggare jag ;) och så jag får visa upp min lilla pärla, som förvisso inte är så liten längre. Är hos mina föräldrar nu och kommer inte hem förren på fredag, men hör av mig efter det och ser om det går att klämma in en liten dejt.

Ha det gott! Kram!

Postat av: Sara

Vad härligt att du har lyckats gå ner så mycket i vikt, grattis! =) Du är jätte fin!

Kul att få följa din blogg, att få veta vad som händer i ditt liv nu när vi inte jobbar ihop längre. Vi får se till att träffas snart så jag får beskåda ditt nya smalare och snyggare jag ;) och så jag får visa upp min lilla pärla, som förvisso inte är så liten längre. Är hos mina föräldrar nu och kommer inte hem förren på fredag, men hör av mig efter det och ser om det går att klämma in en liten dejt.

Ha det gott! Kram!

2009-01-04 @ 21:46:05
URL: http://felixmatte.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback