Skvättlycka

Jag är så glad så jag grinar.
Jag har fått förlänga mattekursen med 5 hela veckor!
Fattar du hur otroligt det är jag har gått från att vara efter till att ligga före i matten.
Det är helt sjukt otroligt.
Och nej jag kommer inte att vara lat, även om jag är det av naturen, men jag ska gräva ner mig i siffrornas värld tills den där himla boken är plöjd, sådd och räknad.
Sen ska jag gräva ner den, elda upp den eller sälja den och säga NU kommer jag universitetet!
Jag kanske ska ge den till han som bor här med mig och delar ring med mig och älskar mig först.
Ifall det nu är så att han vill plugga eller inte.

Jag älskar honom vad han än bestämmer sig för att göra, bara han är lycklig och mår bra och känner sig meningsfull och älskar mig så är det okej vad han än vill.

Jag har i alla fall gjort ett matteprov idag och nu är jag så koko i bollen av y= kx+m och ax+by+c=0 så att jag inte vet vad jag ska göra i morgon kl 10.00.
Det har med ett möte och jobbet att göra men jag vet inte vart det är någonstans.
Aja det kommer väl.
Sen har jag städat trappan och köket idag. EEeeh glädjeyra,
Nä nu ska jag ner och dricka massor av vatten och gråta en skvätt till av lycka.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Grattis hjärtat!



Du ser, allt ordnar sig bara man tar det lugnt.

Kramis mamsen

2009-01-20 @ 10:07:27
Postat av: Mon

Grattis!! Kommer du hit någe imorrn förresten?! :)

2009-01-20 @ 12:36:53
Postat av: johanna

visst måste vi ses!



mitt telefonnummer = 073 778 82 96


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback