Superduktiga jag.

Jag gick ut som ett litet ljus innan nio igår kväll och vaknade vid 8,30 i morse helt utvilad och jag hade sovit som en liten gris.
Gud så skönt=)

Idag har jag haft en sån där jättebra och varit duktig dag.

Jag gick upp vid 8,30  medans uppesittarna( bröderna olsson) låg i varsin säng snarkande.
Tog en morgonsurf och en dusch
Så jag väckte anders
Och så gjorde jag te och rostade fullkornsrost. 4 stycken.
med skaldjursmjukost och gurka.
Jag grävde fram brödrosten ur en kartong från sovrummet igår=)

Jag bjöd Anders på frukost nämligen och var en snäll flickvän.
Sen efter det satte jag mig med matten och räknade.
Gjorde ett prov.
Satte 19 av 20 poäng.
Yey!

Lagade lunch, hemmagjord potatismos, köttbullar och rödbetsallad.
Anders sa att jag skämmer bort honom och han kan vänja sig vid det.
ha ! jag är bara på bra humör...
Så nu är rödbetsalladen slut.
Gjorde ett till prov i matte.
Sen åklte jag och handlade.

Mötte en kille på kursen som skojjade och gick igenom min matkorg.
Och det var bara bra grejor i den.
Och nu jobbar jag.

Så jag har varit superduktig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback