Ved, matte, crosstrainer

Idag när jag vaknade då var Anders borta.
Han är med sin far och gör en låda till veden.
Som är helt slut inomhus=(

Så vad ska jag göra?
Jag ska först äta frukost, sen ska jag crosstraina mig sen ska jag fylla på med två skottkärror ved, duscha, räkna matte tills jag rapar siffror.

Det är planen inför idag.

I morgon sitter jag i spänd förväntan inför mötet vi ska ha om önskeschemat.
Det ska bli superspännande.
att få se om jag får igenom den rad jag har lagt.
Jag har sagt att jag vill vara ledig på anders fördelsedag.

Sen har jag ju kommunalkurserna jag måste gå på och det är sex dagar.
Och jag tänker inte ta ledigt för att gå på kommunals kurser.
Då förlorar jag lön och det vill jag inte för jobbets skull.
För det är ju för jobbets skull som jag är skyddsombud och miljöombud.

Appropå matten=) Jag gjorde provet igår på grafisk metod inom linjära ekvationer( rappakalja va!) och jag fick fyra rätt av fyra möjliga.
Jag ÄR BÄST! Alltså jag vet jantelagen men den struntar jag högaktningsfullt i.
Jag som har så himla svårt med matten och tom hoppade av ma B kursen i gymnasiet är det fantastiskt att få alla rätt.
Så ja JAG ÄR BÄST!

Nu håller jag på med substitionmetoden och den är mycket lättare än den där grafiska metoden.



Jag längtar efter sommaren med.
Kanske inte efter bromsen och myggen och de skitande fåglarna.
Men jag längtar till värmen och det fina vädret.
Att kunna gå utan strumpor.

Och den här sommaren då kommer jag ju vara betydligt mycket lättare än förra sommaren.
SÅ jag kanske ska försöka mig på att ha kjol till sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback