Åh skutt




Nu ska jag snart åka om några timmar sen kommer jag inte hem föräns om två veckor.
Fast jag har med mig ett mobilt bredband och Svärmors dator så jag kommer att kunna skriva undertiden.

jag försöker packa det sista och har lite ångest
Var är alla mina trosor? Hur mycket kläder ska jag ta med mig?

Denna ångest

Jag vet i alla fall att kjolar, toppar, trosor, bh, klänning, byxor, strumpor, övertröja
Sen då?

Packa upp och packa ner
3 par skor

dator, kamera, laddare, mobil

Ska man ta med sig en badräkt?
Jag vill inte bada men man kanske får lust i alla fall?

Jag funderar på att cykla till Torpa på lördag ta med mig en bok och lägga mig på the old usual place
Och sola för gamla tiders skull.

Malin kanske vill följa med dit.

Bara ligga och läsa, äta lite vattenmelon, dricka kallt vatten med citron i.
Träffa pappa om han ids ta sig upp och inte jobbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback