Personalfest vs Omelett

Igår var det personalfest, det var jättemysigt och jätteroligt.
Vi var i en gullig liten stuga nere vid älven och åt jättegod mat, och underbar efterätt.
Det var superkul

Idag har jag städat övervåningen.
Eller nja jag har damsugit övervåningen.
Jag har haft Jenna och Daisy i släptåg efter damsugaren.
Det är skönt att Jenna är så orädd av sig när det kommer till sånt.
Jag menar Tajzon sprang all världens väg när jag damsög hemma, han låg helst och tryckte under täcket och tänkte hemska tankar om mördarmaskinen( damsugaren)

Vi har inget vatten hemma, bill och bull ( anders och Allan) försöker göra nått åt vattentrycket.
Tur att jag hann duscha innan det stängdes av.

Jag funderar på att gå ner och laga lunch till mig själv och mig själv.
Eller ska jag äta omelett till middag på jobbet?

What to do what to do?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback