Värmland

Tjoho
Nu är jag i ack värmeland du sköna på torpet.
Lupinerna och blommorna blommar för fullt.
Mamma är och klipper sig och morfar ligger och sover.

Själv surfar jag.
Sen ska jag göra i ordning lite bilder.

Vi ska nog släpa upp en stoortung tv idag till torpet och ner med en annan.

Igår när jag kom hit var det 42.6 plusgrader utomhus.
Herregud så hett.
Jag höll på att svettas ihjäl.

Idag är det lite svalare men det är ju som det är.

Jag funderar på att gå på en promenad idag med.

Vi ska äta sallad till lunch det ska bli mumma.


Kommentarer
Postat av: Anders

Det e ju fusk! Man mäter temperaturer i skuggan! Därmed BASTA! :P...



2009-06-30 @ 16:20:21
Postat av: svärmor

vad härligt för Dig att vara i Värmland hos morfar du får hälsa honom så gott.värmen är ju verkligen på högtryck ,men man får försöka låta bli att klaga för det är ju inte länge sen det frös på natten.hoppas du får en avkopplande tid hos morfar och njut ordentligt. Kram.

2009-06-30 @ 21:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback