Himla morgon

JAg hatar Anders dator helt seriöst, stänger han inte av skiten inatt när jag ska sova då slänger jag ut den från balkongen!
Den har hela natten plingat och låtit och våran skrivare har gått igång och igång och igång lika många gånger som det har plingat och skrämen har blinkat på och av på och av.
Det måste vara något seriöst fel på den!
Så vid 3  orkade jag inte längre och gick och stängde av ljudet!
Sen vid fem när jag tänkte nu ska jag morgonsurfa på hans pissdator.
Ja då stänger skärmen av sig ofrivilligt även fast man gör något. Var annan sekund( lika oftasom det har plingat i natt) så jag gav upp och stängde av den!

GAH!

Så sovit gott Nej, dessutom har jag trillat ur sängen i natt. Jag kommer inte ihåg när jag gjorde det sist.
Jag sov i köket i bäddsoffan och den står åt bak och fram så ligger man fel så tippar den av en så man hamnar på golvet och det hände mig vid 5. Så nu har jag dessutom ont i ryggen för att jag hamnade på den!
Jag känner mig lite småilsk nu på morgonen måste jag säga.

Gah Gah Gah!
Fast när jag vägde mig i morse så är vågen på minus och det är ju något som är positivt i alla fall!

Idag jobbar jag till fyra så jag hoppas att middagen står på bordet när jag kommer hem och att jag får en stor puss och kram och mycket gos.
Annars blir jag ledsen.

Apropå Anders, jag fick rosor igår av honom. Så hemskt fina så nu står dom i köksfönstret och är röda och vackra.
Himla fint=)

Kommentarer
Postat av: Ricky

Usch, så mkt snö. Hoppas ni har bättre väder nu iaf. :P

2009-03-21 @ 15:52:02
Postat av: Anonym

Vi kanske ska köpa en spjälsäng åt dig da?

2009-03-21 @ 21:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback