Mysigt och ont i benen

Idag har jag haft ont efter min och Daisys bragd igår.
Vi gick 1.2 mil från svärisarna hem till oss.
Jag skulle sparkat men det gick inte så bra. det var alldeles för lite snö och is på vägarna så det slutade med att jag fick släpa på sparken istället.

Så jag orkade inte spinna idag.
Jag har ont överallt, i ryggen, axlarna, låren, rumpan tom fötterna.
Det är mycket uppför hem till oss...

Jag har haft en sån mysig kväll med Anders, han lagade mig middag, något med grädde i och nu springer jag på toa som en tok, även fast det är låglactose.
Sen åt vi räksmörgåsar.
Och har suttit och kramats i soffan och sett på packat och klart sådär omslingrande.
Jättemysigt är det.

Jag älskar sånt, vardagsromantik som att sitta ihopslingrade i soffan, eller att pussas. Pussas är så himla mysigt.

Kommentarer
Postat av: svärmor

två hurtbullar,du och daisy,tänk vad man kan om man bara vill och kämpar på.lika envisa båda två eller hur?Kram

2009-03-17 @ 10:28:44
Postat av: Ricky

Hej!

Ja vi borde sitta och dricka te. Nej jag vet att jag ska säga ifrån när jag inte vill längre. Men det är en av mina svagheter. Att jag har svårt att säga nej.

Men det ska jag jobba på.

Kram Ricky

2009-03-18 @ 11:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback