Parabener




Jag ska sluta använda lotion med parabener i.
Jag såg på nyhetsmorgon om att det stör ut fortplantningen hos fiskar och andra djur och vad händer då om man smetar in kroppen full med parabener?
Det visste dom inte. bara att det inte är bra för kroppen.

Så jag ska sluta med det.

JAg letade reda på varena lotion/ansiktskräm jag har och oj inte en enda är fri från parabener.
Men min ansiktskräm var värst. OCH DEN ÄR FRÅN APOTEKET!

Så nu ska jag till konsum och köpa änglamark.
De sa att den skulle vara parabenfri.
För jag vill inte smeta in min kropp med något som är giftigt.
Fatta om det är giftigt för djuren är det garanterat giftigt för människorna.

så parabener är inte bra

Coop och Änglamark HERE I COME!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback